ما کابوس حشرات هستیم

کافیست در واتس آپ یا تلگرام پیغام بدید!

سم شپش – پرمکترین

شپش سر از آن دسته حشراتی است که برای ادامه حیات به تغذیه از خون انسان نیاز دارند، این انگل در بین موهای سر زندگی، تغذیه و تخم گذاری می کند.

شپش، هم خود و هم تخم هایش را به ساقه مو می چسباند، به این ترتیب آن ها همیشه خود را در نزدیکی منبع غذایی شان که خون انسان است، نگه می دارند.

این حشرات با تغذیه از خون پوست سر، خارش شدیدی در این ناحیه ایجاد می کنند.

دلیل نیاز به سم شپش کش محیط:

مهمترین و بدترین خصوصیت شپش سر این است که، تنها فرد مبتلا را درگیر نمی کنند، این حشرات از طریق تماس با شخص آلوده یا وسایل او، به راحتی به دیگران نیز منتقل می شوند.


بهترین سم ریشه کن کننده شپش

سم کشنده شپش پرمکترین

صفحه نحوه خرید و ارسال را مطالعه کنید

یک لیتری: ۶۵۰/۰۰۰    –    دو لیتری: ۱/۱۵۰/۰۰۰     –     چهار لیتری: ۱/۷۵۰/۰۰۰

قیمت ها به تومان است

خرید،فروش سم کشنده شپش | سم قوی برای از بین بردن شپش | سم شپش‌ کش | سم دفع شپش | داروی شپش | سم ضد شپش | سم‌ پاشی شپش | بهترین سم برای کشتن شپش | سم خارجی و اثرگذار برای نابودی شپش


هر چیزی که با سر و موهای فرد آلوده در تماس بوده، می تواند شپش را به میزبان بعدی انتقال دهد.

مواردی مانند:

  1. کلاه
  2. بالش
  3. کش و گیره مو
  4. روسری
  5. هدفون
  6. قسمت فوقانی تکیه گاه صندلی اتومبیل
  7. و …

می توانند سبب انتقال شپش‌ها از فردی به فرد دیگر شوند.

بنابراین همزمان با درمان فرد مبتلا به شپش، باید محیط و وسایل را هم از وجود این حشرات عاری کنیم، این کار برای پیشگیری از همه گیر شدن شپش، در محیط های عمومی و حتی در خانه ها ضروری است.

از این رو، به یک سم شپش کش نیاز داریم که در هر محیطی با خیال راحت قابل استفاده باشد.

قابلیت از بین بردن شپش از وسایلی نظیر:

  • شانه
  • لباس
  • رختخواب
  • و محیط
    نیز از سایر ملزومات یک سم ‌شپش‌ کش قوی است.

تمامی این ویژگی ها و بسیاری مزایای دیگر در سم پرمکترین، گرد هم آمده اند.

بله عنوان مثال، پرمکترین علاوه بر شپش‌ها، بر روی تخم های آن ها نیز اثر کشندگی بسیار قوی دارد.

سم ضد شپش پرمکترین برای محیط، وسایل و لباس‌ها

سم ضد شپش محیطی پرمکترین مایعی شفاف، غلیظ و قابل ترکیب با آب است، این سم‌ شپش‌ کش قوی با قابلیت استفاده در تمامی سطوح، نابودی شپش را به کاری آسان مبدل می نماید.

استفاده همزمان از شامپوی دفینوترین و سم شپش‌ کش محیط پرمکترین به سرعت مشکل شپش‌ را ریشه کن می کند. در نتیجه احتمال ابتلای بقیه افراد به شپش سر، به شدت کاهش یافته و حتی به صفر می رسد.

ویژگی‌های منحصر به فرد شپش کش محیط پرمکترین

۱ – قابلیت استفاده در انواع سطوح دارای بافت و جنس مختلف:

سم ضد شپش‌ مخصوص محیط پرمکترین، برای کشتن و نابود ساختن شپش‌ها در انواع سطوح مختلف قابل استفاده است.

انواع پارچه و لباس، رختخواب، مبلمان، سطوح داخلی اتومبیل، کلاه، چمدان و… را با سم پرمکترین از شپش پاکسازی کنید.

۲ – جلوگیری از اتلاف وقت و پول:

تنها یک بار استفاده از سم بسیار قوی پرمکترین برای از بین بردن شپش‌های محیط، کفایت می کند.

شپش ها در هر مرحله از رشدشان که باشند، در اولین تماس با سم شپش‌ کش پرمکترین کشته خواهند شد.
بنابراین نیازی به صرف هزینه های مازاد برای سم پاشی های مکرر نخواهد بود.

۳ – پیشگیری از آلودگی مجدد به شپش، در کنار درمان آن:

نابودی تمام شپش‌ها در سطوح، تنها مزیت استفاده از سم‌ شپش‌ کش پرمکترین نیست، مزیت دیگر سم پرمکترین این است که حتی از ورود شپش‌ها به محوطه سمپاشی شده نیز پیشگیری می کند. برای پیشگیری از شیوع شپش در بیمارستان، مدرسه، آسایشگاه، هتل و داخل اتومبیل، سم پرمکترین بسیار مناسب و ایمن است.

۴ – سم شپش کش پرمکترین – حافظ سلامتی:

اولین و مهمترین هدف تولید کنندگان سم شپش‌ کش پرمکترین حفظ سلامت عمومی انسان ها بوده است، در همین راستا، تنها سم شپش‌ کش ۱۰۰ درصد ارگانیک پرمکترین را تولید و به بازارهای جهانی عرضه کرده اند.

این سم شپش کش ساخته شده از مواد طبیعی بر روی کودکان و حیوانات خانگی هیچ گونه آثار سوئی ندارد، پس اگر به سلامت خود و خانواده تان اهمیت می دهید، استفاده از سم شپش‌ کش پرمکترین بهترین انتخاب است.

۵ – سم شپش کش محیط بدون کوچکترین رد، اثر و بوی نامطبوع:

سم کشنده شپش با نام تجاری پرمکترین با فرمولاسیون ویژه خود، به سرعت بر روی سطوحی که اسپری میشود خشک شده و لکه ای از خود برجای نمی گذارد، بنابراین می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از ایجاد لکه و آسیب به سطوح از آن استفاده کنید.

این محصول را می توان بر روی تمامی وسایل غیر قابل شستشو، مورد استفاده قرار داد، پس از استعمال و خشک شدن سم بر روی وسیله، به کار بردن آن وسیله، بلامانع خواهد بود.

رایحه خوب سم شپش‎ کش پرمکترین برای ساکنین خانه، ناراحتی و یا آلرژی ایجاد نمی کند.

۶ – محصولی فوق العاده مؤثر با ماندگاری بالا:

اثرگذاری سم شپش‌ کش پرمکترین بوسیله آزمایشات بسیار پیچیده و نیز بر اساس تجارب مشتریان، به اثبات رسیده است، ویژگی های این محصول و رضایتمندی مشتریان، تضمینی بر اثربخشی بالای سم پرمکترین در نابودی شپش های محیط می باشد.

مایع شپش کش تضمینی پرمکترین، ماندگاری بالایی در محل استفاده دارد، اثرات این سم در محیط باقیمانده و تا ماه ها از آلودگی و تهاجم مجدد شپش‌ها پیشگیری می نماید.

 

استفاده از سم پرمکترین یک راهکار گسترده برای مدیریت و کنترل شپش‌ها در محیط‌های مختلف می‌باشد. اینکه این سم قابل استفاده در محیط‌های مختلف از جمله بیمارستان، مدرسه، آسایشگاه، هتل و داخل اتومبیل نیز باشد، می‌تواند به کنترل بهتر و پیشگیری از ورود شپش‌ها به این مکان‌ها کمک کند.

با این حال، همواره توصیه می‌شود که دستورالعمل‌ها و اطلاعات ایمنی تولید کننده را دقیقاً مطالعه کنید و به توصیه‌های ارائه شده در محصول پایبند باشید. همچنین، مطمئن شوید که از محصول به نحو صحیح و با رعایت ایمنی استفاده می‌کنید تا هر گونه خطرات احتمالی کاهش یابد

 

۷ – بهترین سم کشنده شپش‎ در محیط همراه با استفاده آسان:

افزون بر تمام نکات مثبت، کاربری آسان پرمکترین، آن را به محبوبترین محصول ضد شپش تبدیل کرده است.

ترکیب سم با آب و استفاده از یک اسپری دستی برای پاشیدن آن، تمام کاری است که باید انجام دهید.

۸ – نابود کننده قطعی و تضمینی تخم شپش، در کمترین زمان:

از بین بردن تخم شپش به دلیل پوسته محافظ اطراف آن، اصلاً کار ساده ای نیست، به همین دلیل اکثر سموم شپش کش، تنها قادر به از بین بردن شپش‌های بالغ و نوزادان آن ها هستند، این در حالی است که سم‌ مخصوص کشنده شپش پرمکترین برای نفوذ در تخم شپش، فرموله شده است.

دقت داشته باشید که این محصول، هم شپش و نوزادان آن و هم تخم شپش را از بین می برد، در نتیجه این مایع شپش کش، شما را از آفت کش ها و محصولات شیمیایی دیگر بی نیاز می کند.

۹ – عملکرد سم شپش‌ کش محیط پرمکترین در طیف گسترده:

سم شپش کش مایع پرمکترین با اثربخشی وسیع الطیف خود، حشرات دیگری چون ساس، مورچه، کنه، گال و …را نیز از بین می برد، بنابراین اگر آن را بر روی رختخواب اسپری نماییم، همزمان با شپش، از شر ساس ها نیز خلاص خواهید شد.

با استعمال این محصول مؤثر بر روی لباس کودکانتان، می توانید آن ها را نسبت به آلودگی شپش، ایمن کنید.

نظر خود را بنویسید

  1. غیور

    سم شپش آیا بصورت آنلاین درخواست کنیم میارن درخونه

    1. admin

      بله حتماً

  2. شیرین بیان

    اسم سم لطف کنید و اینکه از کجا تهیه کنیم

مقالات جدید میهن سم

خطرات ناشی از مورچه
خطرات مورچه و راههای پیشگیری از آن

خطرات ناشی از مورچه ها برای انسان ها، حیوانات خانگی و حتی ملک ها چگونه است؟ آیا مورچه ها فقط بخاطر مزاحمت های ناخوانده شان سر سفره پیک نیک بدنام شده اند یا واقعا تهدیدی برای سلامت و امنیت انسان ها هستند؟ اینجا اطلاعاتی برای شما قرار داده شده است. مورچه ها جز شایع ترین […]

لانه سوسک
بهترین مکان ها برای ساخت لانه سوسک

مکان‌های مستعد لانه سازی سوسک ها با توجه به وجود بیش از ۴۶۰۰ نوع گونه متفاوت سوسک در جهان، و این اعتقاد که آنها می‌توانند در برابر انفجارات هسته‌ای نیز مقاومت کنند؛ سوسک‌ها بر دل همه ما وحشت می‌اندازند. اگر سوسک‌هایی را در اطراف خود می‌بینید، احتمالا لانه‌ای از لانه سوسک ها در نزدیکی شماست.  […]

دفع قطعی ساس از خانه
دفع قطعی ساس از خانه

 پس از دفع ساس چگونه برای همیشه از وجود آن خلاص شویم؟ هر فردی که حتی فقط یکبار با هجوم ساس ها در خانه روبرو شده باشد، به خوبی می داند که تا مدت ها نمی تواند خواب راحتی داشته باشد. در حقیقت فکر اینکه آیا تمام ساس ها و یا تخم های آن ها […]

کشتن عقرب با راهکارهای ساده و ایمن
کشتن عقرب با راهکارهای ساده و ایمن

کشتن عقرب با راهکارهای ساده و ایمن با توجه به اینکه عقرب ها موجوداتی جان سخت بوده، امری بعید به نظر می رسد. این موجودات از بازماندگان جانوران قدیم هستند و میانگین طول عمر آن ها به پانزده سال و در برخی گونه ها به بیست سال نیز می رسد. عقرب ها می‌توانند تا یک […]

علائم سوسک در خانه
علائم سوسک در خانه

سوسک ها ناقل بیماری های خطرناکی هستند و حضور آن ها در محل زندگی یا کار می تواند بسیار خطرناک باشد به ویژه در شرایطی که تعداد آن ها از حد طبیعی، خارج شده باشد. در این مطلب به علائم سوسک در خانه پرداخته شده است. سوسک ها چگونه موجوداتی هستند؟ سوسک ها حشراتی هستند […]

درمان نیش ساس
درمان نیش ساس با روش های خانگی

ساس ها حشراتی هستند که بعد از نیش زدن به دلیل تولید هیستامین در بدن، باعث ایجاد احساس خارش شدید در محل گزش می شوند. به صورت کلی برای درمان نیش ساس دو راهکار عمده پیش رو دارید. این دو راهکار عبارتند از: استفاده از داروهای کورتیکواستروئیدی و آنتی هیستامینی یا روش های خانگی درمان […]

سفارش سم از طریق: